Summer joy

 
Åh, tråkväder ute idag efter två dagar med underbar sol o värme. Hade hoppats på mer sol idag, men iicke...
Helgen har varit väldigt fin i alla fall. Var hem till brushan o Sussi o firade Sussi som fyllt gammal ;-) och sen åkte vi till mamma nere i stugan och stannade där över hockeyn och nästan hela eurovision. Det grillades och mystes massa i solen, i alla fall jag som inte var så intresserad av att sitta inne o glo på hockey. Det blev till o med en liten premiärtur på flotten. Underbara sommarhelg. 
Men nu är den slut och istället för solen så är det den grå dysterheten som tränger sig in genom fönstren. Ska ta mig en liten morgonpromenad har jag bestämt i alla fall, men först ska jag ligga o slöa i sängen nån timme till, bara för att jag kan!
Tre 'riktiga' dagar kvar i skolan innan studenten. Dock är det ju nästan en månad till den så, har en del lediga dagar att se fram emot! Hoppas jag får lite mer sol så jag kan jobba på brännan! Vill ju inte vara en blekfiis i min vita klänning. 
 
 
 

De två ljushållarna till höger gavs till Sussi i present. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback