There's a Fire burning in my head



Snacka om huvudväääärk. Jag och Åsa gjorde några fjuttiga försök att överrösta leksandsklacken, men ack och ve, de hade bra ös :-)
Kul o komma iväg på en match i alla fall, nästa blir väl när Timrå gått ner till allsvenskan och ska möta Sundsvall. Dock känns det ju roligare med elitseriehockey och där har jag ju Skellefteå som andra favoritlag.
Eller så hoppar jag helt enkelt hockey framöver, skonsammare mot mitt stackars huvud...

I morgon ska jag eventuellt upp tidigt o angla, har inte riktigt bestämt mig än. Måste ju väcka Dennis i vilket fall så då lär ju jag vakna till ändå. Kan vara skönt o vara ute i solen en sväng, men då.måste det förstås vara sol också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback