Ett såntdär inlägg

Nu har helgen kommit och gått och trots att jag inte hade någon aning om vad jag skulle göra har den känts alldeles för kort...
I fredags bjöd vi Pierre, Sussi och lilla Elin på käk. Sen kom Åsa, Tim och Linus över o de dracks lite i vanlig ordning och även fast jag var sjuuuuukt trött var det mycket trevligt.
I lördags klev vi upp tidigt och åkte till stan med Pierre o Sussi. Jag köpte en fin tekopp på Indiska, betalade endast 29 kr då jag hade en wrapp på 50;). Resten av dagen blev slapp, sådde lite frön, hälsade på mamsen osv.
När söndagen kom hade Dennis lyckats bli sjuk, så han låg mest o sov hela dagen medan jag städade, slipade lite möbler osv. Tog mig iväg på ett pass get fit gjorde jag ju också, vilket kändes otroligt jobbigt men välbehövt. Påbörjade filmer Django unchained också, verkar bra med hann liksom aldrig se klart den innan den var dags att nanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback