Here comes the sun

 
Hej hopp allesammans!
 
Av någon anledning kände jag för att blogga idag, inte för att jag har något speciellt att skriva.
Mest bara för att.

Skolan har dragit igång igen efter vinteruppehållet och jag har insett att bara några få månader återstår till student samt arbetslöshet. Som jag längtar ! ;-)
Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra när skolan tagit slut men känner inte att jag har bråttom att bestämma något. Nejnej, nu tar vi dagen som den kommer  : - )

Jag är i vilket fall sjukt pepp på sommarn, som iofs är rätt långt bort. Känns det som.
En utlandssemester hade inte vart helt fel, man kan ju få drömma?

En miljon hade heller inte varit helt, som sagt. Man kan ju få drömma...
 
Nu ska jag dra mig hemåt, till pappa, där jag nu bor. (är och hälsar på mamsen nu).
Så får vi se när jag orkar blogga nästa gång, kanske lagomt till sommarn ;-)
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback