My life, my life oooo-AAAAAH

Ibland känns livet himla bra ändå. Har kommit igång lite smått med träning igen, hunnit med ett par pass än så länge och ikväll är det body pump som gäller. Svenska och Engelska-kurserna är avklarade så nu är det bara att köra stenhårt på att göra klart religionen - en uppgift kvar.
Tre veckor kvar till sex veckors praktik, har inte fått svar om jag får praktik där jag frågat än så i morgon blir det eventuellt att ringa något annat stället. När praktiken är avklarad är det bara ytterligare sex veckor kvar till studenten! Jisses, vad skönt det känns.
Jag har bestämt mig för att inte ödsla mer tid på folk som får mig att må dåligt eller folk som har massa onödiga krav och förväntningar. Varför inte bara leva och fokusera på sig själv istället för att lägga ner all den energin på att gnälla om allt andra gör fel och om det nu är något man verkligen behöver ha sagt - varför inte bara säga det till personen istället för att skriva ut det på internet. Förstår mig inte riktigt på sådant.
 
Tack o hej Leverpastej ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback