Livet leeeeeker!

 
Ja, näst intill!
Våren har tagit sig även hit till lilla årskogen, bara en vecka återstår av praktiken, studenten närmar sig med stormsteg. Plus att så mycket annat händer på sidan om. Idag har jag varit byggare Bob och byggt en blomlåda, med Dennis hjälp såklart ;-) Snart ska planterna som vi satt få flytta ut till varma härliga sommaren (när den väl kommer).
 
Jag är så förväntansfull och glad och allt känns så jäkla bra!
I morgon ska jag på möte med "chefen" och prata om jobb i sommar. Jag vet inte riktigt själv hur jag kommer kunna jobba just nu, men förhoppningsvis går det att lösa på nåt sätt. I det stora hela så kommer jobbandet på andra plats nu ett tag, men så får det bli!
 

Nu ska jag slänga mig i sängen och chilla framför en film de timmar som återstår av denna helg, i morgon kl 04.45 ringer väckarklockan och då kör det igång med praktik igen. Sista veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback