Dagispyssel och önsketänkande

Jag var på pysselhumör häromdagen. Piffade upp ett par vanliga stearinljus. Dagispyssel kallade min moder det och slängde ner dem i lådan igen. Själv blev jag rätt förtjusta i dem. Nu längtar jag efter en egen lägenhet som jag kan inreda på egen hand. vilket för mig vidare till :
 
ÖNSKELISTA    
1. En egen lägenhet.
2. spotify premium.
3. En bakmaskin. 
  
Man kan ju alltid drömma! 
Sen har jag ju en hel del saker att vara tacksam över med; mina underbara släktingar och vänner , att Tim mår bra, med tanke på omständigheterna, min fina pojkvän som orkar med mina knäppa små humörsvängningar.  Skulle inte byta dessa saker mot nåt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback