make my time fly away





Hur fördriver man egentligen tid i Hudiksvall? Gick ett varv på stan, solade, var på banken och nu sitter jag på ett litet café och ändå är det mer än en timme kvar till mitt möte.

Jag vill bara få det överstökat så jag kan åka hem, slänga i lite färg i håret o sen kolla på hockeyn. För den var ikväll om Jag inte minns fel ?



Igår åkte jag till Kävsta camping och hälsade på lite. Iofs har det väl inte riktigt öppnat än. Några husvagnsgäster bara. Men det var kul o se var Jag ska spendera större delen av sommaren iaf. Börjar ju redan om två helger och jobbar morsdagsmiddag. Blir nog kul ;)

Nu har sisådär tio minuter gått. Tiden bara flyyyger fram.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback