Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals





Ibland önskar jag att jag kunde vara på två ställen samtigt. Uppleva en dag två gånger på två olika ställen med olika människor.




Den senaste veckan har annars varit riktigt bra. Kul valborgshelg följt av en lugn skolvecka.
Gömde mig från magsjuka hemma hos Dennis. Övningskört med mamma - vi lever fortfarande! Bokat in min första körlektion - på måndag. Fått tider hos tanter o gubbar som ska hjälpa mig att hjälpa mig. Eller nåt.



Jag gillar allt precis som det är just nu. Även fast jag inte alltid har all den tid jag önskar att jag hade. Även fast jag inte kan vara på två ställen samtidigt. Även fast jag kanske inte alltid hinner med alla. <br></br>
Jag gör så gott jag kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback