Blahaaaa





Så var även denna helg förbi! Började med en lugn o skön fredag med Dennis - mat o chillande. Fortsatte sedan med jobb på Kävsta lördag o söndag.

Började i lördags med städning o förberedelser inför söndagen. Fortsatte med grillning o lite vin. Asmysigt! Hann även med lite trampbåtande tillsammans med lille Isak ;-)
Söndag - idag. Blev lite stressigare med en trerätters middag, morsdag i all ära. Den blev i alla fall riktigt lyckad och det var oväntat roligt!


Nu är mina fötter rätt döda efter att ha stått hela dagen o jag är aningen trött. Tur att jag är ledig i morgon!!

Känns som jag skriver lite luddigt men de får ni ta ;)



BTW
så hittade jag alla mina saker på övervåningen när jag kom hem. Har alltså fått mig ett nytt rum. Positivt - Internetmottagning i rummet. Negativt- Solen lyser rakt in i rummet på morgonen så det blir asvaaarmt. Måste köpa mig en rullgardin! Så i morgon skall möbleras o fixas :)


GODNATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback