Over and out

Helgen har so far varit väldigt fin. 
Hängde en sväng med Sania i hudik igår och åt, åt o åt. Kändes det lite som. Det var Nice :D
Resten av dagen var planerad att vara lugn med tv-tittande o hemmachill MEN blev en spontan utgång med Tesslo istället!
Hittade en trevlig afrikan jag tänkte para ihop med Tess ;) Dock fattade hon inte vad han sa så det slutade med att han o jag skulle gifta oss istället.
Trevlig kväll hur som haver.



Meningen att jag ska åka till Örebro nästa helg men det verkar inte som om jag kommer ha råd.
Lite mycket utgifter denna månad. Det suger att bli vuxen.
Nästa månad får jag ju lön i alla fall så kanske får åka då istället. We'll see how it turns out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback