The day of.. ädelost.







Matlagnings- och serveringsprov idag. Huvudrätt (kyckling) o dessert (äpple) skulle tillverkas. Jag gjorde någon variant av pestofylld kyckling och ädelostpasta. Dock tog ädelostsmaken över alldeles för mycket och jag hann inte fixa det då tiden tagit slut. Men i övrigt var den nog helt okej :)



När jag kom hem sen och insåg att familjen åkt till stugan lyxade jag till det med min favoriträtt - pasta med skink o ädelostsås. Ännu mer ädelost alltså. Asgott o väldigt enkelt i alla fall ;)

Nu är jag lite uttråkad. Borde skriva klart den sista uppsatsen innan sommarlovet tar fart. Men har liksom ingen lust.. Buhu!
Är ju liksom "helg" i morgon. Så tycker jag ska få chilla ikväll! YES. Tar nog ett glas vin. Lyxlyx.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback