Wouldn't it be nice





Hej allesammans.

Jag tänkte försöka återuppta bloggandet efter ett litet uppehåll, vet inte om jag ens har lust eller motivation till att blogga. Blir mest jobbigt att inte ha något att skriva om. Men ger det en chans till.

Har inte suttit vid datorn mycket på senare tid(facebook sköter sig ju fint via mobilen). Kollade min mail lite snabbt idag och några hundra olästa meddelanden kändes inte så lockande att ta itu med. Har heller inte haft så stor koll på andras bloggar. Hoppas i alla fall ni haft en bra början på det nya året :)


Jag är inne på tredje dagen av att vara hemma sjuk, magsjuka - bästa jag vet!... Kanske inte.
Idag känner jag mig i alla fall pigg och i morgon blir det praktik igen, trots allt bara denna veckan kvar, sen drar skolan igång igen.




Detta gjorde btw min morgon lite
Fina lilla Elin <3
Är lite sugen på att hälsa på i Örebro, över en helg eller så.





Kommentarer
Sania säger:

Hej Emelie! :) Örebro låter som ett äventyr - hälsa från mig! :D

2012-01-18 | 18:52:00
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback