Träningsfeber





"Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att framföra dem."- Voltaire





Sitter och väntar på att klockan ska bli sex så jag kan bege mig mot body pumpen. 
Denna vecka har det varit ett pass varje kväll, body pump, yoga, vattengympa. Känns riktigt skönt att hålla igång lite!


Första skolveckan på ett tag med, en kort sådan då jag är ledig i morgon ;) Åh vad jag ska soova.
Och om jag känner att jag har ork och råd ska jag ta mig in till sundsvall för lite piercing, varit lite sugen på det ett tag nu så varför inte passa på!





Efter träningen ska jag ha filmkväll i min ensamhet. In Time - verkar rätt spännande så jag hoppas den är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback