Skolångest

I morgon är det dags för skola igen, första gången på två månader. Känner mig inte ett dugg pepp på att åka in till hudik tidigt i morgon :(
Dessutom har jag tappat bort skåpnycklarna till både skåpet i skolan och det i restaurangen..




Idag fyller tant mamma 42 år
Och farmor skulle ha blivit 63 <3
Grattis till dem båda!




-Min första smörgåstårta jag gjorde, (till min födelsedag).


Dessa gjorde jag idag till mamma. Supergoda gräddtårtor med jordgubbsfyllning och bär/gelatin-garnering.




Kommentarer
Erika säger:

Fina tårtor du gjort! :) Blev riktigt sugen på en riktigt gräddig tårta när jag såg bilderna!

2012-02-08 | 19:45:28
Bloggadress: http://negativeplace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback