När vi långsamt smälter fram





Så har även denna helg gått mot sitt slut. Den spenderades med en sväng på krogen med Tess o kusin Linn, en kväll hos morbror och Kristina, och massa chillande.


Härligt nog är det +grader ute vilket ju helt klart betyder att jag måste passa på att promenera en sväng. Vanligtvis föredrar jag att promenera/springa när det mörknat ute. Men idag får väl bli ett undantag.






Har dessutom lilla Olliver på besök. Galet med energi i ungen, as usual. :-)




Insåg att det endast återstår två veckor tills det är dags för lov. Det betyder att jag bör ta tag i massa skolarbete som ska vara färdigt då.. HUHH..
Fast å andra sidan betyder det också att det endast är ca två veckor kvar tills jag o Tess ska på Betner ;-) NICE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback