Life ain't pretty for a dog faced boy








Det blev visst ingen skola idag, någon bilolycka som hindrade bussen, och all övrig trafik för den delen, att ta sig fram. Det gör mig inget egentligen, känns bara rätt onödigt att ha klivit upp och gjort sig i ordning, gått heeeela långa vägen till bussen - i jobbig snöblåst dessutom.

Så vad ska jag göra idag? Jag vet inte. Tänkte nog lägga mig framför tvn iklädd ziperallen och slappa ett tag. Vattengympa ikväll kanske, hmm.




Har nog fixat sommarjobb btw. Blev erbjuden att jobba på Kävsta camping, typ i Indal om jag fattade det rätt.
Skulle nog kunna vara riktigt roligt att bo på camping lite i sommar!





Kommentarer
Sania säger:

Indal låter ascoolt på ett jättemesigt vis :) Jag kommer och våldgästar dig!

2012-02-19 | 14:43:11
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback