Dog days are over









Klädd i mammas gamla kläder med en hög tofs på huvudet dansade jag till Cyndi Lauper medan jag bakade knäckflarn. Bra början på en dag som fortsatte bra med besök av Tess som stannade över natten. Film, spel o svullkväll. Kanoners!

Idag började vi med frukost o promenad i solen. Sen skildes vi åt och för min del blev det bok o hemmagjord citronparfait - även här i solen, såklart!

Kubbspel med lillebror, middag hos storebror o hem till Dennis för en klippning är vad dagen har att erbjuda i övrigt :-) Känns som en bra söndag.
Håller tummarna för att brorsson som är på besök inte ska ha smittat mig med magsjuka nu bara..   




Kommentarer
Sania säger:

Du har sjukt bra musiksmak ibland! :) Var försvann solen sen liksom? :c

2012-04-24 | 21:30:25
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback