Se på mig ett tag -Ibland så är jag svag.





Ledig måndag idag. Är sjukt rastlös och försöker fundera ut något att göra. Känner för att gå ut - trots det kassa vädret. Så det blir nog så. Springa runt i skogen kanske. We'll see.



Helgen har varit helt okej. Känner att jag hunnit med en del. Var med Tess hemma hos henne i fredags. Film o chill. ;-) Ungefär. I lördags umgicks jag med Dennis, ännu mer film+godis. Najs!

I morgon åker vi med skolan till Stockholm över dagen. Matmässa. Kan ju bli intressant. Synd bara att vi åker hem samma dag. Hade ju varit lite roligare att stanna över natten :-)




Word!!









Kommentarer
Sania säger:

Dagens pepp :)

2012-04-24 | 21:19:01
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback