I told them my last name was unicorn, I kind of want to keep it

Idag har jag fått utstå en hel del tänkande, lite obehagligt det där när tankarna vandrar iväg på egen hand.
Hela sommaren har jag hållit mig sysselsatt, för upptagen för att hinna tänka men jag antar att de kom ikapp idag. De där jädra tankarna.

Den tanken, frågan som dök upp gång på gång var "vad tusan lever jag för egentligen".
Missförstå mig inte, jag älskar mitt liv - för det mesta.
Jag funderade på saken ett tag och kom fram till att jag inte har en jäkla aning.

Varför berättar jag det här nu då? -Jo! Det är lite tack vare detta som jag bestämde mig för att testa på bloggandet. Kanske hittar jag genom att blogga någon slags mening(?)
Eller kanske var det en lite väl långsökt tanke. Kanske har jag tröttnat redan inom några dagar.

We'll se, right?


Kommentarer
KisseGirl säger:

Spännande att få läsa din blogg!

2011-09-18 | 14:33:11
Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback