Det var en gång


Promenerade hem från bussen förut och fick den där känslan av att livet är helt underbart.
Var nog solen som sken massa glädje över mig där jag gick bland fina rödgula höstlöv.




Igår tillverkade jag en Bouillbaisse (fisk och skaldjurssoppa) på egen hand och att få höra att den uppskattades av gästerna kändes riktigt bra. Kanske blir det en kock av mig till slut.



Nu ska jag ta igen säsongsstarten på Desperate housewifes som jag missade igår när jag var på hockey.
Och ikväll är det dags för greys anatomys.




Kommentarer
Kristina säger:

Åh det lät ju för underbart och härligt gott, jag vill också ha fisksoppa!!!!

2011-10-05 | 17:24:57
Bloggadress: http://httP://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback