Shulu-lu-lu



Se på henne.
Hur berättar jag om världen utan att dämpa henne glöd.
Nu är den fylld med löften och hopp, likt gnistorna i hennes ögon.
Hur skyddar jag henne från världen utan att förlora henne?









Första dagen på praktiken avklarad och jag är helt slut. Vem kunde ana att det skulle tära så mycket att stå i ett os av mat hela dagen.

Jag har en liten ångestklump i bröstet som vägrar försvinna, o jag vet inte riktigt vad den gör där.
Vad jag vet är i alla fall att jag inte vill ha den där..

Kommentarer
Sania säger:

Ångest är inte roligt. Meditation? Vi kan dricka te och förändra världen någon dag! Du måste ju få din påse.



Du är superfin! Kolla vad jag gjort på min blogg, nere till höger :)

2011-11-29 | 12:03:41
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback