Produktiv fredag




Känns som jag tillbringat större delen av idag i köket. Tillagat olika röror som jag serverade med bakpotatis, gött!
Och nu har jag fyra kladdkakor som väntar på att bli färdiggräddade. Inte riktigt som jag tänkte att jag skulle spendera min fredag men ändå riktigt trevligt.


I övrigt så har veckan varit ovanligt produktiv, till och med pluggat! Lite i alla fall..
Jag och Elin införskaffade smurfyatzy så vi har haft något att göra våra "underbart" långa håltimmar.
-Och jag råkar vara helt awesome på detta och vinner heeele tin ;)


Undrar lite var Sania har tagit vägen, saknar tjejen och tycker det börjar bli dags för äventyr.




Kommentarer
Sania säger:

Köket är rätt plats för ett fruntimmer!



Awww! Men du, du kommer ju på fredag, och det blir awesome! Men, synas till veckan? :D :D :D :D <3

2011-11-20 | 18:21:40
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback