Addicted to a feeling





I fredags var jag på bio med Tess och Tim, Jägarna 2. Jag har alltid svårt att bestämma vad jag tycker om såna filmer, bra eller dålig (?).
Jag köpte popcorn men det visade sig att popcornen inte riktigt trivdes med mig så de hoppade ner på golvet. Gick och köpte nya men det visade sig att även dessa inte riktigt trivdes med mig, hann i alla fall rädda några.

Efter bion blev det krogen och några drinkar.
Jag hittade några fina små nördpojkar att vänta på bussen med. Pratade med någon tjej och berättade om mina superkrafter och mitt mission att rädda världen. Hon tyckte dock att jag skulle prioritera att kissa. Jag var kissnödig..






Kommentarer
Sania säger:

Makeup. Ironiskt ^^



Det låter som en chill, fin fredag det där ^^ Själv var jag bara hemma, vilket betyder att vi måste hitta på något någon dag!

2011-11-13 | 12:26:12
Bloggadress: http://sania.blogg.se/
tim säger:

haha.. det va ju tur att du inte ha lagt upp bilderna på oss!

det va en as bra fredag!!! :DD

2011-11-13 | 14:54:12
Tess säger:

hoho ^^ vilken kväll asså :D efter krogen var bäst hahah ^^ " Använd kondom"

2011-11-14 | 07:41:11
Bloggadress: /http://teess.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback