when you slowly go insane





Fredag

Firade morbror Patrik som fyllt 40 med en fin fest.
Kameran lämnades utan uppsikt några ögonblick och plötsligt fanns där bilder på tår och skrev - men sådant gillar vi ju.
Slängde ihop ett litet bildspel i ett försök att lära mig det nya redigeringsprogrammet som enligt mig var väldigt avancerat...




Lördag

Planen var hemmachill med sovande och filmmys. Istället blev det hudik och en krogrunda med Sania.
Återigen snor jag in en liten film från hennes blogg - som jag för övrigt tycker ni ska besöka!





Söndag

Väcktes i morse av att en gammal man behövde min hjälp att laga sin rumpa - och självklart ställer man ju upp.. Högläsning blev det också, ska nog bli såndär dagmamma jag.

Kommentarer
Sania säger:

Älskar filmen! Oh, jag gillar en tjej, men hon heter inte Beata. Sen pratade vi om att du skulle stöna Jocke typ, när du låg med nån, eller nåt. Och jag stönade Beata, som bara var ett random exempelnamn.



Var det kanske någonting sånt?

2011-12-04 | 18:45:14
Bloggadress: http://sania.blogg.se/
Sania säger:

Tack Emelie <3 :'D

2011-12-05 | 19:22:17
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback