Christmas lights





Pratade med Ica-Kent idag. Han erbjöd mig jobb på jullovet och jag tackade ja. 
Såhär i efterhand låter ledighet mer frestande än pengar. Men jag vet hur jag är, efter julhelgen kommer jag vara lagomt uttråkad av att gå hemma - så lite jobb kom alldeles lägligt. Behöver ändå spara ihop till en ny telefon då min håller på att rasa samman.


Med inga småsyskon hemma satte jag och mamma igång att slå in julklappar. Det, glögg (som jag insett att jag faktisk visst tycker om) och julmusik blev en alldeles underbar blandning och som om det inte vore nog fick vi besök av tre små sjungande vitklädda finfina flickor.




En underbart julig onsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback