Rubriklöst inlägg. Namnlös dag

Nu har jag lugnat ner mig efter mitt gräl med bussgubben. Hur han uppförde sig är enligt mig verkligen inte okej Brukar inte kundbemötande vara det viktigaste i ett serviceyrke? Fast vad vet jag, busschaufförer kanske står över alla sådana regler... Nu har jag i alla fall skrivit ett långt mail till x-trafik.



Förutom den lilla incidenten så har min dag varit ganska grå och händelselös. Eller nej, en gammal man ramlade och bröt benet utanför praktiken vilket förgyllde min dag då något spännande äntligen hände. Varade dock bara tills ambulansen kom. Självfallet tycker jag ju synd om den gamle mannen! Men jag menar, inget ont som inte för något gott med sig- är det inte så man brukar säga?

Nu ska jag leta igenom datorn i hopp om att hitta någon bortglömd superbra film någonstans!
Om ni har sett någon bra film får ni gärna tipsa mig! (:

Kommentarer
Sania säger:

Kallt!



Fantastic Mr. Fox är ju min favorit :D

2011-12-12 | 18:48:53
Bloggadress: http://sania.blogg.se/
ÅsaaAHHHhHHhh säger:

Jag tror att never let me go var lite bra, om jag minns rätt

:)

2011-12-12 | 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback