Snökaos o praktikkaos




Vet inte ens om snökaos är det rätta ordet, kanske mer isregnkaos.

Halkade runt i hudiksvall en sväng i morse. Införskaffade mig de sista julklappssakerna och möjligtvis att det råkade bli ett eller annat baktillbehör...
Tycker det är svårt att stå emot dedär bakformarna som så gärna vill bli mina.

Sen begav sin en dyblöt Emelie direkt till praktiken där handledaren var febrig och småirriterad.
Det var där någonstans i allt julbordskaos som jag insåg att det är roligare att jobba när man är stressad och har mycket att göra.

Några små missöden ägde dock rum. -Emelie lyckades med att hälla fisk(vad man nu kallar det?)vatten innanför rocken. -En av de andra tjejerna fick en skål med chokladpudding över sig. Därefter luktade allt enligt henne -choklad! .. Förutom jag då, som luktade fisk.

Kl 21 fick jag äntligen gå hem. Lagomt trött o slut. Mina fötter värker som aldrig förr.
Nu ska jag sova minst 12 timmar och sen är det dags för praktik igen och ja, där har vi min helg..


Kommentarer
lisette A säger:

Oj, tack så mycket!Vad gullig du är! :)

Här 'är det också ett riktigt skitväder. Hoppas din helg blir bättre än denna fredagen. ;)

2011-12-10 | 01:51:23
Bloggadress: http://lisetteskriver.blogspot.com/
Sania säger:

Ojojoj. Du köper de sista julklapparna och jag har inte ens börjat! Borde jag få ångest nu? Fuck nej.



Hahhahaha! Du luktar fisk! x)

2011-12-10 | 11:19:08
Bloggadress: http://sania.blogg.se/
Gabriella säger:

Superfin header!

2011-12-10 | 22:04:10
Bloggadress: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback