Mellandagsbloggande

Jag har alltså köpt en ny telefon, en Htc sensation xl. Insåg att där fanns en hel värld jag gått miste om.
Provat på sushi har jag också (på Tessis initiativ), det var inget för mig. Kanske ska jag börja med att lära mig äta fisk ordentligt.








Eftersom "vintern" är här och jag ogärna lämnar hemmets värme i onödan har mina springturer/promenader ersatts med småätande. Så kan jag ju faktiskt inte ha det och igår införde jag något slags godisförbud. Handlade dessutom hem massa sallad och andra nyttigheter - Undra hur många dagar detta varar.
Jag har alltså köpt en ny telefon, en Htc sensation xl. Insåg att där fanns en hel värld jag gått miste om.
Provat på sushi har jag också (på Tessis initiativ), det var inget för mig. Kanske ska jag börja med att lära mig äta fisk ordentligt.



Eftersom "vintern" är här och jag ogärna lämnar hemmets värme i onödan har mina springturer/promenader ersatts med småätande. Så kan jag ju faktiskt inte ha det och igår införde jag något slags godisförbud. Handlade dessutom hem massa sallad och andra nyttigheter - Undra hur många dagar detta varar.








Sitter allt mindre vid datorn och allt mer vid telefonen, får nog börja använda den till bloggning med.
- Om det går?


Nyår i helgen. Jag har alkohol, så det ordnar sig alltid. Right?

Kommentarer
Sania säger:

Du får ha något nyårslöfte ;) Småätande passar sig superbra i mellandagarna! :')



Jag är rädd för att skaffa en ny telefon! D:

2011-12-29 | 14:42:19
Bloggadress: http://sania.blogg.se/
Sania säger:

sv: Tack! Jag älskar min header! SKITFUL! :'D

2011-12-29 | 14:44:48
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback