Fjärde advent







Har bestämt mig för att jag älskar julen. Ibland får jag för mig att jag inte tycker om den.
Men nu har jag kommit på bättre tankar..
Pepparkakshusbygge och knäck-kokning har jag ägnat mig åt i helgen, med hjälp av småsystrar.
Förutom det har jag haft en fin tv-spelskväll med Tess, Tim o Jossan. Julklappsbyte med Tesslo.
Och ja, det var en väldigt fin kväll i min lilla by.


Om man bortser från igår kväll/natt då jag var påväg hem i mörkret och stötte på en/två/fyra/tio(okej två i alla fall) hundar som sprang mot mig skällandes.
Jag blev superrädd :( Tycker det är lite läskigt med hundar jag inte känner, man vet ju aldrig om de är elaka eller inte!

Kommentarer
Sania säger:

Vilket fint hus! Max gjorde också knäck idag! Mums <3

2011-12-18 | 19:43:16
Bloggadress: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback